A Burberry luxus kiskereskedelmi márka megnyitotta első közösségi boltját a kínai Sencsenben található technológiai központban. Az üzlet koncepciója a fizikai és a közösségi világot ötvözi egy digitális élmény formájában. Tegyünk egy képzeletbeli látogatást a boltba, és tekintsük meg együtt a merchandising megoldásokat!

Eladáshelyi interakcióra ösztönző digitális vásárlói program

Az egyedi mini program célja a luxus vásárlók inspirálása és szórakoztatása, méghozzá úgy, hogy új és izgalmas módon léphetnek kapcsolatba a Burberry márkával és termékeivel – személyesen vagy akár a közösségi média felületein. A WeChat-en elérhető fejlesztés exkluzív tartalmakon és személyre szabott élményeken keresztül kelti életre a márkát, fizikai valójában és a virtuális térben egyaránt.

A vásárlók az új program segítségével olyan funkciókhoz férhetnek hozzá, mint a termékinformációk, a személyre szabott ügyfélszolgálat, valamint az asztalfoglalás és események szervezése az üzletben található Thomas’s Café kávézóban és közösségi térben. A programban egy-egy játékos állat karakterébe bújhatnak, amelyek további személyiségjegyekkel és ruhatárral fejleszthetők. Az interakciók során továbbá Burberry valutát szerezhetnek, amivel exkluzív tartalmakhoz és személyre szabott élményekhez kapnak jogosultságot, de a jutalmak a kávézó kínálatára is kiterjednek.

Felfedezésre csábító üzlet design

Az új üzlet számos különleges, egyedi megoldásokkal tarkított teret kínál a vásárlók számára, amelyek mindegyike saját koncepcióval rendelkezik. Az 5800 négyzetméteres üzlet tervezése során a legkülönfélébb anyagokat és textúrákat használták fel, előtérbe helyezve a tükrös és magas fényű felületeket. A színek tekintetében a bézs, a pisztácia, a rózsaszín és a kék dominál. A boltban megjelenik a Thomas Burberryre utaló TB monogram, valamint a fali nyomatokon a jellegzetes őz-mintázat is.

Az interaktív funkciók attól a pillanattól kezdve jelen vannak a merchandising megoldásokban, amint a vásárló belép a boltba. Egy üvegkalitkába helyezett élő szobor fogadja a látogatókat, amelyet a Burberry 2020-as őszi/téli kollekcióját bemutató show tükrös kifutójának emléke ihletett. A kalitka a néző alakját tükrözi vissza, és reagál a test mozgására: ez olyan különleges élményt nyújt, amit szívesen megörökítenek és megosztanak a vásárlók a barátaikkal.

Közösségi terek növelik a bolti élményt

Az áruházi élményt a divatházat alapító Thomas Burberry-ről elnevezett Thomas’s Café teszi teljessé, amely kapcsolódási lehetőséget biztosít a Burberry közössége számára. A kávézót a bézs magasfényű tónusai és a csillogó üvegfelületek uralják. A természetesség és a márkát fémjelző Burberry Állatok Királysága nemcsak a fali nyomatokon jelenik meg erőteljesen, hanem a kávézó egyedi készítésű exkluzív étkészletén is.

Igazi közösségi térként szolgálhat a legkülönfélébb tevékenységek számára, ide értve a beszélgetéseket, workshopokat, kiállításokat, vagy akár előadásokat is, amelyekre a mini programon keresztül lehet előzetesen helyet foglalni. Az étlap kínálata pedig aszerint változik, ahogyan a vásárlók a mini programot használják: a közösségi valuta fejlődésével újabb tételek válnak elérhetővé az étlapon.

Digitális megoldások a kiskereskedelem szolgálatában

Az áruházban a termékcímkék QR-kódokat tartalmaznak, amelyek beolvasásával további részletek jelennek meg a termékről, valamint az adott modell történetéről, ami tovább növeli a bolti élményt.

Válasz

Your email address will not be published. Required fields are marked *
Ezt használhatjuk HTML címkeként vagy attribútumként: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>