A bolti értékesítés lehetőségének megteremtése és a káprázatosan kreatív merchandising megoldásoknak köszönhetően egy világszinten egyedi rajongói célpont létrehozása volt a célja annak, hogy a Rolling Stones tavaly szeptemberben zászlóshajó üzletet nyitott Londonban. A Sohó negyedben található Carnaby street-en megnyílt RS No.9 Carnaby névre keresztelt bolt a legendás zenekar első zászlóshajó üzlete.

A bolt belső koncepciójának lényege: ikonikus motívumok, amíg a szem ellát

A vagány design-nal rendelkező új üzlethelyiség felsorakoztatja a méltán híres rockzenekar ikonikus motívumait és klasszikus stílusjegyeit. Egyértelműen a Rolling Stones márkajelének domináns színei – a vörös és a fekete – köszön vissza a bolt belső kialakításában. Tudod, az a bizonyos kinyújtott nyelv! A pimasz logó messziről is jól láthatóan virít az üzlet kirakatában: a meghökkentően hatalmas vörös fémszobor megállásra késztet minden járókelőt, aki a bolt előtt elhalad.

Természetesen a zenei slágerek sem maradhattak ki az üzlet berendezésének kialakításakor. A bolt üveghatású padlózatán a zenekar számos slágerének dalszövege megjelenik, amit a betérő rajongók lelkesen olvasnak és dúdolgatnak a sorok és polcok között cikázva. A kirakat másik felét pedig egy vörös hanghullámot ábrázoló installáció díszíti, amely a Rolling Stones 1966-os – több, mint 50 (!) éves slágerét – vizualizálja az utcafront felé: a Paint It Black című dal első akkordjait idézi fel. A világon elsőként fordul elő ez a design megoldás.

Új üzlet – új márkanév

A Rolling Stones nevét talán tényleg mindenki ismeri a világon. Ezt az elnevezést nem kell bemutatni senkinek, hiszen messzi földekről ide csalogatja a látogatókat. Az új üzletben értékesített – elsősorban ruházati – termékek azonban új divatmárka elnevezést kaptak. A zászlóshajó üzlet megnyitásával és az RS No.9 Carnaby márkanév bevezetésével egy új exkluzív divatmárka és ezáltal a Stones család legújabb tagja született meg.

Az RS No.9 Carnaby exkluzív kollekcióinak kialakításába több világhírű divattervezőt is bevontak, valamint a zenekar tagjai is együttműködtek a nevüket fémjelző új divatmárkára jellemző stílusjegyeinek meghatározásában. A kollekciók kialakításának célja az volt, hogy a polcokon a rajongók minden generációja megtalálja a hozzá illő modelleket. A ruházati termékekben és kiegészítőkben is visszaköszön a Rolling Stones hivatalos vörös színe, amit konkrétan megjelöltek a Pantone színskálában, és máris elneveztek „Stones Red” színnek. Na ez a vagány, nem igaz?

A bolt jól célzott koncepciója és egyedi design-ja lényegesen megnöveli az értékesítést

Az üzlethelyiség zászlóshajó koncepciója hidat képez az ikonikus rockzenekar rajongói és az új divatmárka ismertségének felfuttatása között. Ebben a környezetben, ahol az imádott zenekar klasszikus motívumai és zenéje járja át a bolt minden szegletét, a rajongó vásárlók nem „csupán” egy Rolling Stones ereklyével szeretnének gazdagodni, hanem természetesen egy RS No.9 Carnaby felső vagy pulcsi büszke tulajdonosaként szeretnének távozni. Itt aztán tényleg addig válogathatnak, amíg nincs minden igényük tökéletesen kielégítve, vagyis: „I can’t get no satisfaction”.

Válasz

Your email address will not be published. Required fields are marked *
Ezt használhatjuk HTML címkeként vagy attribútumként: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>