Fenntartható jövő a Nordstrom áruházban

A Nordstrom Egyesült Államokbeli áruháza elindította See You Tomorrow nevű programját. A kezdeményezés kommunikációjában azt szorgalmazzák, hogy ha különleges darabokat vásárolsz és kímélettel használod őket, akkor a jövőt is ezekre a ruhákra lehet alapozni. Az ötlet lényege, hogy az üzletbe visszavihetőek a hibás, de akár a hibátlan, már megunt ruhák is. Ezeket újra értékesítik, egy fenntarthatóbb jövőt létrehozva.

Tovább

Gyors orosz körkép – merchandising

Érdemes mindig körülnézni a világban, más országok üzletei, márkái milyen térelrendezéssel, milyen merchandising eszközökkel marketingelik portékáikat. A legtöbb hírt, új trendet a távol keletről, Amerikából vagy Nyugat–Európából szoktuk hozni, de most lássuk, milyen ötleteket lehet meríteni Oroszországból.

Tovább

Kínában nyitott új boltkoncepciót a Nike

Ahogy a Nike mondja, a sport pulzusára kívánnak reagálni azzal a koncepció áruházzal, amelyet 2020. év végén nyitottak a kínai Guangzhou-ban. A sportmárka személyre szabott vásárlási élményt nyújt, 3 fő vonal mentén.

Tovább

Mikulás koronavírus idején

Tekintsünk még vissza egy pillanatra a tavalyi évre, hiszen a december, mint a kereskedelem legforgalmasabb, legtöbb fogyasztót megmozgató időszaka, nem mindennapi kihívás elé állította a bevásárlóközpontokat. A koronavírus miatt minden, amire addigi fogyasztói élményeiket alapozták, átgondolást igényelt, hogy csökkentsék a tömeget és az emberek közötti fizikai távolságot.

Tovább

Vízi üzletet nyitott az Apple egy szingapúri öbölben

Szingapúr egyik öblében nyitott új bemutatótermet és üzletet az Apple, a városban ez a harmadik Apple Store, de a világon az első vízen álló. Az épület egy gömböt formáz, 114 darabos üvegfalból épült, és 360 fokos csodás kilátást biztosít a kivilágított városra. Kétségkívül felejthetetlen élmény minden ide látogató számára.

Tovább

Milyen lesz a jövő reptéri kiskereskedelme?

A reptéri kereskedelem vásárlási élményét is átalakíthatják a modern technológiai lehetőségek. A beszállókártyákon keresztül számos adat áll rendelkezésre az utasokról, amelyeket a kiskereskedők felhasználhatnak, így pontosabban célzott, személyre szabott élményeket és kommunikációt nyújthatnak a fogyasztók számára.

Vagyis nyújthatnának. Ugyanis annak dacára, hogy a vámmentes kereskedelem 2020-ig világviszonylatban több, mint 67 milliárd dollár növekedést hozott, a reptereken jelen levő üzletek mai napig nem hozzák ki a lehetőségeket az utasok adataiból.

Tovább

Sour Patch Kids, a sarki “édességes”

A 35 éves Sour Patch Kids rendkívüli módon, első márkaboltjának megnyitásával ünnepelte születésnapját. Az üzlet Manhattanben, a SoHo Shopping negyed és a New York University között nyílt. Vidám, színes hangulatával és a rengeteg nassolnivalóval New York legédesebb sarki boltjává fejlődik.

Tovább

Egy tavaly indult start up 3D-ben digitalizálja a termékeket

A 2019 évi, las vegasi CES (Consumer Electronics Show) egyik újdonsága volt a Numerized névre keresztelt start up. A francia, interaktív digitális fejlesztés képes 3 dimenzióban megjeleníteni a tárgyakat, árucikkeket. A start up segítségével megnövelhető a vásárlói élmény az online boltok kereskedelmi felületein is.

Tovább

A kreatív pizzás doboz

Koronavírus idején a fogyasztók elmaradoznak a vendéglátó egységekből és a boltokból, sőt, sok esetben ezek eleve ki sem nyithatnak vagy korlátozott a nyitva tartásuk. Jóval megnő azonban a fogyasztók otthon töltött óráinak száma, és bizony az online rendelések is megszaporodnak. A leleményes marketingesek és kereskedők ezeket a rendeléseket és az otthon kényelmében eltöltött időt tudják felhasználni arra, hogy vásárlói élményt nyújtsanak, és márkahűséget kaphassanak vásárlóiktól.

Tovább