ILYEN LESZ A JÖVŐ FOTÓÜZLETE?

Amikor a japán Fujifilm megálmodta a Fényképezés Házát, minden bizonnyal szem előtt tartotta, hogy a mai világban már előbbre való a felhasználói és vásárlói élmény, mint maga a kézzel fogható áru. A London központjában megnyílt szolgáltatóház olyan kialakítást kapott, amelyben a buzgó amatőr fotósoktól a hivatásosokon át a hétköznapi érdeklődőkig mindenki megismerheti az egész termékkínálatot és elmerülhet a lencsék, kamerák és nyomtatási technológiák színes világában.

Tovább

NIKE: MEGNYÍLT A 3. INNOVÁCIÓK HÁZA

4 emeleten, összesen 2500 nm területen várja a betérő látogatókat a Nike új párizsi üzlete.  A bolt a House of Innovation, vagyis Innovációk Háza lánchoz csatlakozik, amelynek Sanghajban és New Yorkban már bejáratott üzlete van. Mindhárom üzletre jellemző, hogy a látogató belépésének másodpercétől a búcsúzásáig elkápráztató, digitálisan magas színvonalú vásárlói élményben részesülhet, de a párizsi üzlet még tovább ment, európai viszonylatban itt található a legszélesebb Nike cipőválaszték.

Tovább

A MOBILKERESKEDELEM ÉVTIZEDE JÖN?

Pizzát rendelnél egy kis faluszéli padra vagy a strandra? Nemsokára megteheted.

Az elmúlt évtized második fele a kereskedelem mobilitását hozta közelebb hozzánk, fogyasztókhoz, ezzel egyre nagyobb mértékben kiszolgálva azt a kényelmi igényünket, hogy már lassan semmiért ne legyen muszáj lépéseket tennünk. Rendelhessünk ételt a parkba, ahol épp beszélgetünk egy padon ülve, álljon mindig rendelkezésünkre valamennyi szolgáltató, akire épp szükségünk van a szabótól a fodrászon át az autókölcsönzőig. A mobil kiszolgálás technológiai háttere mára már adott, és valóban új kereskedelmi koncepció épül fel általa.

Tovább

A KANNABISZ ÁTPOZÍCIONÁLÁSA

Miután az USA több államában is legális lett a rekreációs és egészségügyi célú kannabisz használata és árusítása, elérkezett a kannabisz kiskereskedelmi forradalmának ideje. Több márka is meglátta az üzleti lehetőséget a törvénymódosítás mögött, s luxus kannabiszmárkával rukkolt elő. A termékek pedig már nem illegális, gyanús, underground boltokban kaphatók, hanem csillogó, legmodernebb design szerint kialakított prémium hangulatot árasztó üzletekben. A terek világosak, szellősek, az enteriőröket a természet inspirálta.

Tovább

HOZD KI A LEGTÖBBET A HALLOWEENBÓL

A Halloween nem csak egy egynapos amerikai ünnep és őrület, hanem a kereskedők számára egy ritka jó alkalom, hogy új vevőjelölteket tereljenek a weboldalukra vagy vonzzanak a boltjaikba.

Tovább

NÖVEKSZIK A FIZIKAI BOLTOK SZÁMA?

Jelentést adott ki a tavalyi évben az IHL Group, amely az amerikai piac áttekintése után arra jutott, hogy nincsenek veszélyben az online kereskedelem térnyerése miatt a fizikai üzletek, legalábbis ami a számukat illeti. A felmérés adatai szerint minden bezáró üzletre 5,2 most nyíló jut. A kereskedelem valamennyi területén magasabb a nyíló üzletek száma, mint a bezáróké.

Tovább

TÁMADNAK AZ AKCIÓVADÁSZOK

Egy 2018 évi felmérés arra az eredményre jutott, hogy a vásárlók 89%-a, azaz 10 fogyasztóból 9 szokott árengedményeket, akciókat kínáló boltokban vásárolni. Ilyen üzletek pl. az 1 eurós vagy 100 forintos boltok, a diszkontáruházak, turkálók és second hand kereskedések, antikváriumok.

Tovább

AZ IKEA KARÁCSONYI CSALÁDEGYESÍTŐ JÁTÉKA

Connect to Disconnect néven kezdett kampányt az előző karácsonyi szezonban az IKEA. Egy olyan játékra ösztönözte a családokat, amellyel több időt tudnak együtt tölteni, beszélgetve, akár a generációs szakadékokat is áthidalva. Az ünnepek során a korosztályos problémák között szerepel az elektromos kütyük túlzott használata, de az IKEA ötlete megoldást kínálhat az egy fedél alatt élők egymástól elszigetelődése ellen.

Tovább

EDZD AZ ARCOD LONDONBAN

Alasdhair Willis, aki a világhírű designer, Stella McCartney férje, nem kisebb fába vágta fejszéjét, minthogy a Facegym szépségmárka új üzletéhez a sport világából inspirálódjon. A márka legújabb boltja a londoni Coal Drops Yard bevásárlóközpontban talált megfelelő helyre. A projekt a jövő kereskedelmi egységeit idézi meg, azaz élmény alapú, vibrálóan sokféle és jól átgondolt koncepcióra épül. Ugyanezek a jellemzői a Facegym szépségápolási szolgáltatásainak is, így a tartalom és a forma remekül egymásra talált.

 

Tovább

A JÖVŐ FIATALJAI NAPSZEMÜVEGBŐL HALLGATNAK ZENÉT?

Tudtad, hogy egy napszemüveg teljes audioélményt is nyújthat? A Bose márka épp ezt ígéri vásárlóinak Frames fantázianéven futó terméksorozatával. Ezeknek a napszemüvegeknek az a különlegessége, hogy mini hangszórókat építettek beléjük, és a Bose kiterjesztett valósága biztosítja, hogy a szemüveg viselője zenét hallgasson a kereten keresztül. Nem kell mást tennie, csak kapcsolódni vele az okostelefonjához, és nem csak zenét hallgathat, de akár telefonhívásokat is bonyolíthat.

Tovább