Az előző nehéz év után minden vállalkozásnak jól jön egy kis ötletbörze, mivel tudja szolgáltatását, a kínált vásárlói élményét, kampányát vonzóbbá tenni. Az alábbi trendekből inspirálódhatsz, hogy új lendületet vehess 2021-re és akár a további évekre. Bátorságra fel!

  1. Kalibráld újra a fogyasztókra gyakorolt hatásodat!

A Microsoft a Teams felhasználóinak jó közérzete érdekében ráment a munka-magánélet egyensúly kialakítására. Az új „virtuális ingázás” funkcióval mentális sarokpontokat lehet létrehozni a home office munkához. A Headspace meditációs alkalmazással összefogva pedig a Teams érzelmi állapot feltüntetését is bevezette, sugallva, hogy új időket élünk, az emberek tudatos jelenléte, mentális és érzelmi állapota nagyon is számít, és a kedélyállapotjavító szolgáltatások fontosak.

  1. Profitálj az 55 feletti munkavállalókból!

Egy kreatív ügynökség, a Thinkerbell 8-hetes gyakornoki programot hirdetett kizárólag 55 év felettieknek, hogy egyre tovább produktívak maradhassanak a munkaerő-piacon. A Thinkerbell felismerte, hogy a kreatív ipar munkavállalóinak csak 5%-a idősebb 50 évesnél, pedig sok kihasználatlan tapasztalat és tudás fekszik bennük.

  1. Vedd fel a növényi alapú forradalom fonalának végét!

A vegán tojáshelyettesítőt is kifejlesztő Eat Just élelmiszervállalat Sanghajban pop-up gasztro pontot nyitott, ahol csak növényi alapú ételeket árusít. A vásárlók top kategóriás séfek főzőtanfolyamain ismerkedhetnek meg az innovatív, etikusabb alapanyagokkal. A növényi termékek forradalma elindult, és nemzetközi szinten növekszik, elérve az élelmiszeriparon kívül a divat, a szépségápolás, a csomagolástechnika iparát is.

  1. Alakítsd értékké a hulladékot, lépj be általa új piacokra!

Elképesztő, hogy egy designer és egy fenntartható harisnyamárka együttműködéséből 350 pár használt harisnyából asztalok készülhetnek. Ez is mutatja, hogy ma már semmi sem lehetetlen. De a Svéd Harisnya Újrahasznosító Klub használt harisnyákból sütőolaj-gyűjtő tartályt is készíttetett már. Bármi újrahasznosítható, újrafelhasználható, és az ilyen termékek iránti kereslet egyre nő.

  1. Válts fenntarthatóra!

Egyes fenntartható és etikus kereskedelemre összpontosító márkák már vitorlás hajóval szállítják terményeiket, pl. kávét, csokoládét, hogy kevésbé legyen környezetterhelő. Az út ugyan lassabb, de megéri. A 3-hónapig tartó tengeri út szénlábnyoma szinte 0. Nem kell minden márkában rögtön a kikötőkbe rohannia, de minden folyamat fenntarthatóbbá tehető bármelyik iparágban.

  1. Tedd elérhetővé termékeidet fogyatékkal élők számára is!

A brit vakok intézete felismerte, hogy a vak hölgyek nem élhetik meg ugyanazt a diszkréciót a terhestesztek elvégzésénél, mint a látók, ezért elkészítette a világ első terhességi teszt prototípusát, amelyről tapintással a látássérültek is le tudják olvasni az eredményt. A terhességet egy kidudorodás jelzi. Így ők is megélhetik azt a diszkrét pillanatot, mások jelenléte nélkül, amit mindenki más.

Válasz

Your email address will not be published. Required fields are marked *
Ezt használhatjuk HTML címkeként vagy attribútumként: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>