Tekintsünk még vissza egy pillanatra a tavalyi évre, hiszen a december, mint a kereskedelem legforgalmasabb, legtöbb fogyasztót megmozgató időszaka, nem mindennapi kihívás elé állította a bevásárlóközpontokat. A koronavírus miatt minden, amire addigi fogyasztói élményeiket alapozták, átgondolást igényelt, hogy csökkentsék a tömeget és az emberek közötti fizikai távolságot.

Fejtörést okozhatott a nagyáruházak már hagyománnyá vált karácsonyi és Mikulás-fotózása is, de a képek arról tanúskodnak, hogy az emberi kreativitás nem ismer határokat. Plexivel, szinteltolással a fizikai távolság is tartható és a kedves fotókról és élményekről sem kellett lemaradni… bár nyilván 2020-ban semmi sem volt olyan, mint korábban.

A fotózásokra a sorbanállás és a tömeg elkerülése érdekében előre, online lehetett regisztrálni, fizetni illetve a fotókat átvenni pedig szintén online, kontaktusmentesen volt lehetőségük az érdeklődőknek.

Válasz

Your email address will not be published. Required fields are marked *
Ezt használhatjuk HTML címkeként vagy attribútumként: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>